گروه تولیدی چرخش

You Have 1 Item in your Cart. Price is $199

چرخ دستی حمل بار

چرخ دستی حمل بار

چرخ دستی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

 

باربر دستی یا چرخ دستی یکی از ساخته‌های دست بشر است که هرروزه در مدل‌های پیشرفته‌تری به بازار عرضه می‌شود. استفاده از این وسیله پرکاربرد در مراکز خرید، فروشگاه‌ها، انبارها و هر مکان دیگری که بارهای حجیم و سنگین وجود دارند روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

مزایای استفاده از باربر

  • پیشگیری از انواع آسیب‌هایی که ممکن است به نیروی انسانی دخیل در جابجایی وارد شود؛
  • انتقال حجم بار بیشتر در زمان کمتر؛
  • کاهش خسارت و ضربه احتمالی به بارها در هنگام حمل‌ و نقل؛
  • نیاز کمتر به نیروی انسانی برای حمل بار؛
  • حفظ کلاس کاری مطابق با دنیای مکانیزه امروزی.

انواع چرخ دستی

چرخ های دستی در تنوع گسترده‌ای از طرح‌ها و رنگ‌ها در بازار وجود دارند. علاوه بر رنگ و طرح، تولیدکنندگان به نوع کاربری و خدمت رسانی که این وسایل قرار است به مشتری ارائه دهند نیز توجه بسیاری کرده و این محصول را در انواع مدل‌ها تولید نموده‌اند.

 


باربر های دستی با تک‌چرخ : این باربرها جابجایی بارهایی تا حدود 300 کیلو را به‌ راحتی تحمل می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



  

  • چرخ های دستی با 4 چرخ : باربرهای 4 چرخه نیز در سایزهای مختلفی وجود دارند. سایزهای کوچک‌تر برای جابجایی بارهای حجم کمتر در فروشگاه‌ها و انبارها و سایزهای بزرگ‌تر در موارد صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اکثر باربرهای دستی 4 چرخه دارای دو چرخ گردان در عقب برای سهولت در چرخش و دو چرخ ثابت در جلو برای کنترل هرچه بیشتر می‌باشند.
  • باربر های دستی با بدنه آلومینیومی : آلومینیوم به دلیل وزن کم و تحمل وزن زیاد فلز مناسبی برای تولید باربرهای دستی است که برای حمل وسایل سبک‌وزن‌تر در کاربردهای عمومی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • چرخ های دستی با بدنه آهنی : در انبارها و فروشگاه‌هایی که قرار است کالاهای سنگین جابجا شوند؛ بهتر است از باربرهای آهنی استفاده شود که در حمل اجسام سنگین وزن استحکام و دوام بالایی دارند.
  • باربر های تاشو : این باربرها می‌توانند گزینه مناسبی برای فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌هایی باشند که فضای کمی در اختیار دارند. در صورتی که نیاز به استفاده از این وسیله نباشد می‌توانند آن را تا نموده و در گوشه‌ای قرار دهند. به‌ علاوه می‌توان این باربر تاشو را به‌راحتی در ماشین قرار داد و در مکانه‌ای متعدد از آن استفاده نمود.
  • چرخ های دستی نامسون : باربری است که از بکارگیری ایده‌ای جالب تولید شده و با استفاده از پلاستیک فشرده‌ی تاشو فضای بسته و محدودی را برای حمل بار ایجاد کرده است.
  • باربر های دستی سه چرخ یا پله‌رو : شاید بتوان گفت چرخ دستی‌های پله رو یکی از بهترین ابتکارات تولیدکنندگان در زمینه تولید باربر بوده است. با سه چرخ که به حالت ستاره‌ای درکنار هم قرار گرفته‌اند؛ می‌توانید بارهایی تا 500 کیلو را در طول راه‌پله‌های طولانی جابجا کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  چرخ های دستی با دسته قابل تنظیم : استفاده از باربر برای کاهش آسیب به نیروهای انسانی یکی از دلایل عمده‌ی استفاده از این محصول می‌باشد. پس می‌توان با رعایت نکات هرچه بیشتر در خرید باربرهای دستی باعث افزایش ایمنی در هنگام کار شد. باربرهای دستی با دسته قابل تنظیم به شما این امکان را می‌دهند که متناسب با قد خود بتوانید دسته را بلند و کوتاه نموده و هرچه راحت‌تر کار خود را انجام دهید.


 


تگ های مطلب : چرخ حمل بار, چرخ دستی, چرخ بیمارستانی, چرخ بیمارستانی ارزان, چرخ گردان, چرخ ثابت, چرخ فروشگاهی, چرخ فرودگاهی
چرخ دستی حمل بار