گروه تولیدی چرخش

You Have 1 Item in your Cart. Price is $199

چرخ فرغونی

چرخ فرغونی

فرغون یا فرغون یا چرخ دستی وسیله نقلیه دستی است که معمولاً دارای یک چرخ است و توسط یک نفر و به‌وسیله دو دسته کوچک که به‌همین منظور در آن تعبیه شده، هدایت می‌شود.
فرغون به شکلی طراحی شده‌ است که وزن بار بین چرخ و فردی که آن را هدایت می‌کند تقسیم شود و این کار باعث می‌شود فرد بتواند بارهای بسیار بزرگ و سنگینی را که خودش به تنهایی قادر به حمل آن نیست حمل کند. این وسیله معمولاً در صنعت ساختمان سازی و باغبانی و کشاورزی استفاده می‌شوند. معمولاً گنجایش فرغون‌ها ۱۷۰ لیتر است.

نوع دو چرخ آن ثبات بیشتری بر روی زمین دارد و احتمال واژگونی آن در هنگام حمل کمتر است در حالی که نوع تک چرخ آنها قدرت مانور بیشتری در فضاهای کوچک دارد و همچنین روی تخته‌های ضخیم و زمین‌های ناهموار و با شیب تند و همچنین در مواقعی که بار به شکل ناموزونی روی آن قرار گرفته باشد سودمندتر است. همچنین نوع تک چرخ آن اجازه کنترل بیشتری را به فرد در هنگام خالی کردن بار آن می‌دهد.
 
 
 
 


مطالب مرتبط: چرخ گردان_چرخ ثابت-چرخ ترمزدار-چرخ بیمارستانی-چرخ فرغونی-چرخ پیچی-چرخ کفی-چرخ داربستی-چرخ پلی ارتان-چرخ پلی امید-چرخ دایکاست-چرخ فروشگاهی-چرخ تخم مرغی


تگ های مطلب : چرخ گردان, چرخ ثابت, چرخ ترمزدار, چرخ بیمارستانی, چرخ فرغونی, چرخ پیچی, چرخ کفی, چرخ داربستی, چرخ پلی ارتان, چرخ پلی امید, چرخ دایکاست, چرخ فروشگاهی, چرخ فرودگاهی, چرخ دستی, چرخ گاری, چرخ لاستیکی گردان ترمز دار, چرخ لاستیکی مهره خور, چرخ تخم مرغی
چرخ فرغونی